dinsdag 29 december 2015

December daily 2015 : 26 en 27

Sowieso wat journaling ingevoegd en de kaartjes leuk gepimpt over de twee kerstdagen.
Bij de 26ste heb ik de binnenkant van de ster met de fijne punt van de fusetool dichtgemaakt om een kleine shaker pocket te maken.
Leuke en handige tip was van de workshop van scrapdelight om wat journaling in te voegen op je foto. Ook leuk om te doen is met je pritstift langs de randen en dan met je decofoil erop. Krijg je leuk effect.
Voor dag 27 moest ik ook wat meer tekst kwijt dus heb ik in kleine pocket een kaartje gedaan met tekst op de witte jabt (muur) en een tabje gemaakt met sterren..wel toepasselijk dacht ik met Andre Kuipers hihi. Andere kant weer leuk gepimpt.
Wel grappig dat ik merk dat ik met die kleine pockets al gauw werk in kruislingse kleuren match.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen