zondag 26 april 2015

Mixed media cadeau

Voor een vriendin van mij en mixed media canvas gemaakt voor haar verjaardag. Ze is voor mijn kinderen een tante en een foto met haar en mijn dochter leek me erg leuk om te geven.
Eerst met structuur pasta relief gegeven. Daarna met dylusions gesprayt. Een hart geschetst en met stempel rondom bloemen gemaakt. Dit ingevuld met de perlenpen. Zwarte spetters met dylusion..wat rub-ons om lijnen aan te geven. Aantal bloemen ook met dylusion en glitter glam gekleurd en die gerangschikt.  Op een kleine pocket de datum gezet en daarin een tag met persoonlijke boodschap. Zwarte plastieken letters om de lijn links aan te geven en in de hoek van de foto nog wat witte sentiment stickers om het wit van het truitje van mijn dochter wat in balans te brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen