dinsdag 3 februari 2015

7 Days before Valentine, PL stijl

Hoi hoi,

De zeven dagen voor valentijn. Vorig jaar heb ik allemaal freubels gemaakt, dit jaar doe ik het pl stijl. Het idee is dat ik gerelateerd aan het onderwerp ook een foto maak. Ik heb het web afgezocht naar leuke plaatjes waar ik pl kaartjes van kan maken. Hieronder mijn selectie pl kaartjes en foto opdrachten voor elke dag. Het zou leuk zijn als je foto's of linkjes stuurt met jou uitwerking. Tzt komt mijn uitwerking op mijn blog.
Feb 7: Rose day
Opdracht: maak een foto waar rozen de hoofdrol of bijrol in spelen.

Feb 8: Propose day
Opdracht:maak een selfi met jou en.....partner, lievelingsdier huisdier....

Feb 9: Chocolate day
Opdracht:maak een selfi met je lievelings chocolade genot.

Feb 10: Teddy Day
Opdracht:zet je eigen Teddy beer (manlief)op de foto.

Feb 11: Promise Day
Opdracht:zet je handen met jullie trouwringen op de foto, of wat anders waaruit jullie belofte voor elkaar uit blijkt...tatoeage, ketting et.

Feb 12: Hug Day
Opdracht:maak een foto van een knuffelig stel, kan jij samen met je partner of twee andere bv je ouders, dieren...

Feb 13: Kiss Day
Opdracht: maak een foto van een afdruk van je eigen lippen op papier, raam wat dan ook...mag ook op de wang van je partner!!

Feb 14: Valentine Day
Opdracht:maak een foto van jouw valentijn cadeau en evt ook wat je gekregen heb...als hij zo attent was???

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen