donderdag 22 januari 2015

Got cake?

Voor deze kaart heb ik een stans gebruikt om de cupcake samen te stellen op watercolor paper. Door ipv te stansen te embossen had ik toch een afdruk om te kleuren met distress inkt. Het konijntje is er wel op gestempeld en het hoedje ook. Het hoedje was veel groter. Door het konijntje nog een keer te stempelen op los papier en daar dan repositionable glue op te brengen heb ik een masker gemaakt waarna ik de grote verjaardagshoed kon stempelen en dan na verwijderen masker hield ik dit stukje over. Nou, je ziet het je kan je materialen op meerdere manieren gebruiken. Ook de tekst "got cake" zat vast aan andere stempel maar door alleen op dit deel inkt op te brengen heb ik alleen het tekstje afgedrukt.De glitter is dankzij wink of stella, echt een super product.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten