dinsdag 12 augustus 2014

Wonder life

Hoihoi

Al een hele tijd had ik een grote knijper thuis liggen en nu eindelijk wat mee gedaan. Via pinterest mijn inspiratie gevonden. Ook fijn om weer eens de panpastel te gebruiken wat voor mij toch wel een miskoop was. Misschien heb ik nog niet voldoende ontdekt daarin maar ik ben toch meer een liefhebber van inkt en spray. Dus tips....zijn welkom.

Deze creatie doet mee aan :simon monday challenge: this week we challenge you to embrace imperfection and get grungy.
Denk dat het hiermee wel is gelukt.
De knijper is eerst met de panpastel bewerkt, groen en blauw tinten. Door panpastel zie je nerven van het hout erdoor. De sealing is gedaan met de crackle paint en nadat het droog was met rode kleur panpastel de crackles benadrukt. In het blog bericht dat mijn inspiratie was kleurde ze de bloemen ook met panpastel. Ik heb maar een paar kleurtjes en daar zit geen paars bij dus mijn bloemen zijn gekleurd met dylusion, glimmermist, distress inkt. Zo toch drie variaties paars. Van de gears had ik alleen nog kleintjes maar met stans uit metal cardstock wat grotere gestanst en met distress paint andere metaal kleur gegeven.

1 opmerking:

  1. Wonderful project! Love all the beautiful blossoms! Thanks for joining along with the Simon Says Stamp Monday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen