zondag 10 augustus 2014

Mini album vakantie Texel

Hoihoi,
Je kan wel merken dat ik vakantie heb. Meer tijd om te scrappen. Hier heb ik een mini album gemaakt voor mijn vakantie over een week. Natuurlijk gaan er foto's van de vakantie in mijn project life maar ongetwijfeld maak ik een selectie. Van de foto's die ik over hou ga ik dit mini album mee vullen. De zandachtige substantie is van Tim Holtz tag juli en die schelpjes had ik nog liggen en vond ik wel toepasselijk om te gebruiken. In het potje ga ik zand van texel in doen :-) De kleur is met distress paint gedaan en distress inkt en stain. Crackle paint erover wat ik nadat het droog was met glue and seal heb afgewerkt om te voorkomen door intensief gebruik dat de crackle paint los laat wat mij nog wel eens gebeurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen