zaterdag 30 augustus 2014

Herfst???

Hoihoi,

Het is zo af en toe wel echt herfst weer. Daarnaast zal ik een voorraad klaar moeten hebben voor vriendinnen en de kaartenswap bij scrapangels. Tijdens mijn vakantie vooral veel het Internet afgestruind en veel idee├źn gekregen. Toen alles qua was en andere zooi gister aan de kant was dus lekker aan de slag gegaan met deze twee kaarten als resultaat.

Die letters FALL zijn van hout en heb ik met IndigoBlu flokken bewerkt. Erg mooi effect vind ik zelf. Die andere halloween kaart is gemaakt met de giant tag. Ik heb ze liggen maar weet nauwelijks wat ik ermee kan doen. Dit is wel een leuk effect. Je kan er bv ook een verjaardagskaart van maken en binnenin dan de centjes verstoppen


2 opmerkingen:

  1. deze is ook nog wel grappig: http://www.scrapwhispers.com/2013_11_01_archive.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes! Het weer is inderdaad erg herfstachtig. Hoop toch nog op een paar mooie zomerse dagen. Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen