donderdag 16 januari 2014

kaartenparade

Hoihoi,

Heb de laatste dagen een aantal kaarten gemaakt. Waaronder deze mannenkaart:

Daarnaast ook nog een kaart met een techniek uit "craftstamper". (Achterzijde van plastic met een stempel honingraad motief en distress paint picker fence gestempeld. Voorzijde daarvan met alcohol inkt rood bewerkt.)
Toen had ik van een vriendin papier opgestuurd gekregen waar ik gelijk wat mee wilde doen. Ook had ik nog veel te weinig een stans gebruikt dus dit ging ik combineren wat de volgende kaart maakte:

Van dat papier hield ik nog wat restjes over en besloot ik met nog meer restjes cardstock kleine kaartjes te maken naar een idee uit "scrap and cards":

2 opmerkingen:

  1. zo jij hebt aardig je best gedaan
    terwijl ik dit schrijf bedenk ik opeens
    dat je niet meer werkt
    dus je hebt best vrije tijd
    ze zijn allemaal heel leuk

    groetjes gré
    g

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij bent druk bezig geweest Petra! En het resultaat mag er zeker wezen :)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen