donderdag 30 januari 2014

BoBunny babybump

Hoihoi,

BoBunny komt met een nieuwe lijn: Babybump. Geweldig papier om je negenmaands-dagboek van te maken of je babyalbum. Het papier komt in februari uit. Nu kwam ik in een geweldige luxe positie dat Scrap4fun het papier toegestuurd had gekregen van BoBunny en dat Vera mij in de gelegenheid stelde om voorbeelden te maken voor in de winkel. Ik mocht dus al van het papier genieten!!!!! Helemaal super. Inmiddels hangen mijn creaties al in de winkel in de hoop andere te inspireren. Hierbij als eerste een layout:


Het tweede is een cadeautje voor iemand die meldt dat ze 12 wk zwanger is. Het is een cadeau- pocket gemaakt van een papieren boterhamzakje. Je vouwt hem net niet helemaal dubbel en doordat je hem aan de bovenkant niet dichtnaait heb je twee pockets. Ik heb twee kaartjes gepimpt en erin gestopt maar je kan er natuurlijk ook wat anders in stoppen...cadeau kaart voor een winkel die babyspullen verkoopt bijvoorbeeld. Super leuk om te maken en zeker ook om te krijgen denk ik ;-)

3 opmerkingen:

  1. Super gaaf gedaan Petra. Enorm bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat vind ik een hele mooie l o

    dat heb je super gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf! Leuk dat je er al eerder mee aan de slag mocht! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen