maandag 16 december 2013

Dina Wakley try-out



Op het filmpje laat Dina Wakley zien hoe je op haar manier/ met haar inzicht, een kleurencombi maakt op je tag. Ben aan de hand daarvan aan de slag gegaan....het is nog niet zo makkelijk hihiihi.
Hier eerst een normale versie:

Vervolgens wilde ik een kerstvariant maken en ook nog op een grote tag!:

Ik merkte dat ik moeite had met de lege plekken die zij op een tag laat. Daarnaast wilde ik met nog meer kleuren werken maar de gedacht achter haar "les" is wel iets om te onthouden. Gebruik je kleuren tegenover elkaar dan mengen die tot bruin.... Dus kwam ik vervolgens op het volgende idee. Als ik nou gewoon even mijn eigen ding doe met misting, dan wel denk aan kleuren die naast elkaar zitten op het kleurwiel en daarna met acryl de colorpop doe in de tegenovergestelde kleur. Dan krijg je deze creatie....wat ik eigenlijk veel leuker vind:

Enfin, het was leuk om even een lesje Dina Wakley te doen. Haar artjournals zijn niet zo mijn ding. (zie YouTube) Maar het principe van colorpop....die blijf ik onthouden :-)

1 opmerking:

  1. Vind Dina's style echt gaaf! Mooie tags hoor! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen