donderdag 19 december 2013

Cards and Scrap

Hoihoi allemaal,


Een hele tijd koop ik al niet meer het tijdschrift "Cards only", wat nu "Crads and Scrap" heet. Van de week toch weer eens gekocht en er stonden hele leuke ideeën in. En ondanks dat ik mee deed aan "Christmas Challenges" had ik nog steeds niet genoeg kerstkaarten.
Dankzij "Cards and Scrap" heb ik wel wat inspiratie opgedaan. Waaronder dat je met de restje cardstock leuke kaartjes kunt maken voor de vriendjes en vriendinnetjes van je kind!


Daarnaast stond er een enorme leuke kerstkaart in en die moest ik ook maken:


Vervolgens stonden er nog leuke mini-albums in waarvan ik er gister al 1 van heb gemaakt. Speciaal voor de sneeuw en schaats foto's die nog komen gaan!


Nou, dankzij mijn vrije tijd nu ik zwangerschapsverlof heb, ben ik lekker productief geweest!
Groetjes Petra

4 opmerkingen: