donderdag 14 november 2013

XOXOXOXO

Hoihoi,


For a friend of mine I made this card. Just because she needed it in a hard, difficult time.

Voor een vriendin heb ik een kaart gemaakt. Puur omdat ze het wel verdiende!!



I used stciky flowers for the inside of the card. The words and expressions on the card are also chipboard pieces with sticky stuff at the back. At the front and backside of the card I used tissuetape. At the front I also used sticky strass. The flowers on the front are also from my hoarded supplies and I altered them with distress inkt.

Ik wilde graag een kaart met vorm XO maarja, daar heb ik geen sjabloon van. Dus eerst met het sjabloon aan de gang.
Op de maat van een vierkante kaart van 14x14 heb ik eerst een schets gemaakt. De X met een geodriehoek uitgewerkt met een letterdikte van 1,5 cm. De O ook met een letterdikte 1,5 cm:


Vervolgens dit sjabloon op cardstock gelegd en overgetekend. Let op! De linker kant van de X zit tegen de rug van de kaart aan en je wil dat er een stuk blijft staan dus de X niet tot in de punt afwerken. Vervolgens de kaart uitsnijden en knippen:

Hierna was het gewoon nog een kwestie van pimpen en dat heb ik gedaan volgens uitdaging van use it Tuesday:Stick it! Gebruik van alles uit je voorraad wat plakt. Behalve de buitenste bloemen maar die komen wel uit mijn voorraad :-)

4 opmerkingen:

  1. heel leuk gedaan petra

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart. En wat een lieve vriendin ben jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. such clever idea! love your project! thanks for sharing at Use it tuesday

    BeantwoordenVerwijderen