vrijdag 11 oktober 2013

Creative chemistry dag 4

Hoihoi,

Tja, vandaag helaas niet aan toe gekomen en ik zag ook dat ik een en ander gewoon niet heb om ermee aan de slag te gaan zoals snow cap alcohol inkt. Deze dag staat volledig in het kader van alcohol inkt. Dus eerst zondag maar even shoppen :-)

Heb wel dag 3 af op 1 techniek na want daar heb je de distress glitter voor nodig en die heb ik ook niet :-(
Van links naar rechts heb je distress glitter Rock candy; Photo Tinting; Faux Cracked Glass:


1 opmerking:

  1. Wauw, gave uitwerkingen! Je vroeg me of ik vaak de snow cap alcohol ink gebruikte en eigenlijk gebruik ik helemaal niet zo vaak alcohol inks. Maar om meer technieken te kunnen uitvoeren met alcohol inks is het wel handig dat je hem hebt. Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen