woensdag 9 oktober 2013

Creative Chemistry dag 3

Hoihoi,

Phoephoe, hard door gewerkt en dag 2 is af!!! Tenminste, puur de technieken hahaha...Ik nog denken dat ik ook nog tijd heb om er werkelijk kaarten mee te maken..hahahha humor!!

Deze onderste technieken zijn allerlei soorten manieren met stencils. Embossing, stamping, painting, inkten etc


Dan direct door naar dag 3 hahahaha...natuurlijk eerst weer filmpjes kijken!! Helaas heb ik nog geen distress glitter!!

Hier in ieder geval de eerste 2 tags van dag 3:

links is smudge stamping en rechts braying met stains

5 opmerkingen:

  1. Wauw wauw wat zijn ze gaaaf!! Wij kijken onze ogen uit hihi

    lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great job - your tags are wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh die met hartjes, oh die met sneeuw, oh die met die krullen. oh ze zijn allemaal mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf hoor, Petra! Heel mooi gemaakt allemaal. Ik hou de mijne zoals ze zijn. Als referentie van de gebruikte technieken. Ga bedenken of ik er weer een mapje van ga maken net als vorig jaar. Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen