donderdag 26 september 2013

Easel kaart

Hoihoi,

Bij christmas challenge was het deze keer wel heel erg leuk. Je moest je aan de sketch houden en een easel-kaart maken. Daar ben ik gister heerlijk mee aan de slag gegaan en ik ben erg trots op het resultaat. Ik had nog nooit een easel-kaart gemaakt! Wilde ook gelijk een kaart met een trappetje dus voila:


Het papier is natuurlijk weer van Bobunny maar wel van 2 winterseizoenen terug. Het waren de laatste beetjes en daar had ik dus ook gelijk mijn uitdaging van gemaakt....dit laatste beetje moest op!
Het stempeltje is afgedrukt op een vorm kerstbal die ik gesneden heb met de slice. Ook de kerstbomen zijn met de slice gedaan. De kerstbomen heb ik door de bigshot gehaald met embossing mal en vervolgens met versamark erover gestreken. Dan snowcap embossingpoeder erover heen en heattool erop en klaar is het grappige effect:

Het stempelafdrukje heb ik het hondje met distressinkt ingekleurd. Rondom met kussentje en distressinkt walnut stain bewerkt. De bonte kragen van het Eskimo meisje en het befje van de hond eerst ingsmeerd met tacky glue en vervolgens dry glitter rock candy. Toen dit droog was met distress inkt chipped sapphire ingekleurd.
Dan nog met versamark sneeuwpret gestempeld en met witte embossingpoeder eroverheen. Ook de woordjes ho hoho is met de slice gesneden.

Het trappetje geeft de schets in een 3D weergave, best grappig! Hier zie je nog van de zijkant hoe de kaart in elkaar zit:

4 opmerkingen:

  1. whooow petra
    dat heb je heel erg leuk gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A gorgeous easel card. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen