zondag 18 augustus 2013

Fluor- tastic Birthday

Hoihoi,

Van een mixed media project had ik wat papier met zwarte gelachtige cijfers over. Die wilde ik een bestemming geven en ook mijn verjaardagskaarten raken een beetje op dus 1 en 1 is.......
De fluor kleurtjes vind ik ook erg leuk en van Faber castel heb ik een paar gelatos in die kleur. Voor de schets ben ik gaan neuzen bij Mojo Monday. \eerst had ik de gelatos aangemaakt met water maar dat werd dus wat te licht voor mijn smaak. Toen direct op het papier aangebracht en uitgesmeerd met mijn vinger. De kleuren wat in elkaar laten vloeien zodat je geen hard lijn krijgt. Daarna met droge tissue over de cijfers gewreven zodat het zwart weer echt zwart werd. Een aqua lint aan de onderkant bevestigt en maskingtape groen gemaakt met de gelato. De Roosje met glimmerglam nog blauwer gemaakt en natuurlijk ook voor de glitter. (Op de foto misschien niet goed te zien)



Deze kaart doet mee aan de challenge van DutchCardlovers #192

2 opmerkingen:

  1. Zo, super snel zeg!
    Leuke fleurige kaart! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en vrolijke kaart! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen