donderdag 30 mei 2013

vlinderswap

Hiohoi allemaal,

Bij de swapmusketiers deed ik mee met de vlinderswap en dit is wat ik heb gekregen van mijn swapmaatje Caroline. Flink in mijn kleur en veel vlinders! :-) Op de achterkant was ook nog een heel mooi gedicht!

Vlinder

Ze fladdert vrolijk in het rond
Ze kust de bloemen laag bij de grond
Ze brengt de kleuren tussen het groen
en kan heerlijk vrolijk doen
Ze is een diertje met een warm hart
een gewone vlinder maar toch heel apart



Van de swap die ik verstuurd heb, heb ik geen foto gemaakt..stomstom. Ik had een doosje vintage gemaakt met roze en bloemen. KLeine tag eraan. In het doosje gemaakte vlinders en wat embellishments.

2 opmerkingen:

  1. leuk hoor wat je hebt gekregen
    jammer van jou spullen maar komt misschien nog
    van jou swapmaatje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Hopelijk maakt jouw swapmaatje een foto voor je.

    BeantwoordenVerwijderen