zondag 19 mei 2013

Drukdrukdrukdruk

Hoihoi allemaal,

Leuk om toch altijd weer die berichtjes op mijn blogberichten te lezen.
Op het moment ben ik een beetje druk met vooral met voorbereidingen van scrap- projecten.

Scrap4fun heeft gevraagd of ik een make&take wil geven bij haar in de winkel.
Daarnaast wilde ze ook dat ik in september een workshop mixed media op canvas wilde gaan geven style ala Christy Tomlinson.......Ahum...hahahah
Heb de make&take al af....minicanvas zo ongeveer als de canvassen die ik met de vlinders heb gemaakt in een vorige blogpost. Ben bij Vera van scrap4fun geweest om alles door te spreken dus dat is wel zo ongeveer rond.
Ben nu aan het bedenken voor de workshop in september. Moodboard maken voor inspiratie voor de cursisten. Het wordt denk ik in herfst of Halloween style dusssss.
In de tussentijd kreeg ik nog een opdracht hahahahaha....hoezo alles komt tegelijk. Een collega van mij heeft 25jarig jubileum. De bedoeling is dat ik iets als blijvende herinnering ga maken maar ook zo dat collega's er iets in verwerken kunnen. Ik ga hier uiteindelijk ook wel een blogpost van maken want het is mogelijk een inspiratie voor andere jubilaris ????
Het idee is een soort sn@p te maken. Zit wel aan budget vast dus ga bij de Hema op zoek naar een klein album en insteekhoezen. Ga dan zelf de sn@p maken. Voorkant met mixed media bewerken natuurlijk hahahaha. Kaartjes op maat zodat collega's er een stukje tekst op kunnen zetten....tekst over hoe ze de samenwerking met haar herinneren.....
Dus.....drukdrukdruk...
In de tussentijd heb ik nog mijn eigen dingetjes zoals de mixed media album van scrapdelight!!! De swap van de swapmusketiers is praktisch af.
Gister was ik bij Doe@ding en daar had ik mooie glasglitter gekocht...daar wil ik wat mee doen. In de tussentijd die stempels van de prijs van Christmas challenge en dat papier gebruiken. Oja...gister eindelijk de lijn mamarazi van BoBunny gekocht...zoooo leuk!!!!De assemblage clock van idea-ology maken.....oja heb ook nog een houten filmstrip gekocht die ik wil alteren met foto's van mijn gezinnetje......Maar eerst in prioriteiten gaan denken dus misschien schiet mijn blog er af en toe een beetje bij in.

Groetjes Petra

2 opmerkingen:

  1. op deze manier heb je het zeker druk
    maar wel leuk toch allemaal
    heb je gister niet gezien bij marlous
    ik was er ook rond om 1 uur
    moest daarna gaan werken
    en jou gang zal dan net als de mijne zijn
    hangt en staat vol hahaha

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooow, je bent zeker druk en wat een leuke dingen ga je allemaal doen! Gaaf hoor! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen