vrijdag 26 april 2013

Lam Leve de Koning- in

Hoi hoi allemaal,

Geïnspireerd door afbeelding van het web ben ik met een artjournal page aan de slag gegaan speciaal voor koninginnendag/ troonswissel.



Ik heb eerst met dylusion en glimmemist de pagina oranje gemaakt. Daarna ben ik met een stempel van de leeuw van oranje gaan ghosten.
Met panpastel heb ik een kroon getekend.
Van dessinpapier heb ik ballonnen geknipt en met modpodge opgeplakt. Daarna met panpastel de randen bewerkt zodat de ballonnen meer tot geheel van je hele pagina komt.
Daarna de de randen geinkt met swirls en ook de tweede generatie stempel gebruikt.
Uiteindelijk vond ik de kroon te dominant en ben ik met acryl goud aan de slag gegaan om hem meer te blenden, ook omgeving met goud bewerkt en uiteindelijk met een screen nog dotjes aangebracht en ook het negatief gebruikt.
Met stazon rusty brown en de alfabet stempels van dyan de tekst erop gebracht en met zwart de randen nog gedoodled.

2 opmerkingen: