vrijdag 5 april 2013

christmas challenge

Hoihoi allemaal,

Bedankt op de leuke lieve reacties op mijn vorige blogpost! Dank jullie wel!

Deze keer ben ik vroeg voor mijn doen met de sketch van Christmas Challenge.

Als stempel heb ik sneeuwvlokken gebruikt. Twee sneeuwvlokken met clear embossinginkt en twee in kleur met stazon.
Langs de randen heb ik wat gedoodled en als extra nog de tissue tape en de parels met perlenpen.
De sneeuwvlokken die erop geplakt zijn, heb ik met verschillende technieken gedaan. Persoonlijk vind ik die felle blauwe het mooist. Die sneeuwvlok (stans van Tim Holtz) Heb ik met lijm bewerkt en daarna in de pot met clear dry glitter laten vallen ;-) Daarna met alcohol inkt gekleurd.
De licht blauwe is met clear crackle paint gedaan. Nadat het droog was met distress stain bewerkt. dan zijn er nog twee sneeuwvlokken van doorzichtig plastiek en die heb ik ook gekleurd met alcohol inkt.




5 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je gemaakt Petra.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van CCWS.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij CCWS. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel apart en heel leuk is het geworden! Bedankt voor je deelname bij CCWS deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super card. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen