woensdag 17 april 2013

christmas challenge

Hoihoi allemaal,

Helaas was ik deze week weer te laat voor het inzenden van de kerstkaart maar ik wil hem wel met jullie delen. De stempel heb ik laatst gekocht op de stempelbeurs en het is best een schatje. Daarnaast heb ik hem ingekleurd met de distress markers. Ik heb er maar 8 maar wel de kleuren die ik het meest gebruik.
Het achtergrondje is gemaakt met restjes kerstpapier van 5 bij die ik met de punten naar binnen heb gevouwen zodat je een patchwork krijgt.

3 opmerkingen:

  1. jammer dat je te laat ben
    het is een mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart weer! Je hebt echt al een verzameling denk ik. Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een leuke stempel! Kaartje is cute!

    BeantwoordenVerwijderen