dinsdag 30 april 2013

Canvas Panpastel

Hoihoi,

Zeg het met Donna Downey

Voor de verjaardag van mijn vriendin, waarmee we dit jaar ons 25 jarig jubileum vieren, heb ik dit canvasje gemaakt. Het was aanvankelijk niet de bedoeling maar gaande weg het proces was hij geschikt voor haar :-)
Het is van een online workshop van Donna Downey. Gekocht op de stempel beurs. Mijn eerste kennismaking met panpastel maar uiteindelijk kwam de Christy Thomlinsons in mij ook naar voren dus is het wel een mixed media geworden.

3 opmerkingen:

  1. such an amazing oustanding piece of art this is marvelous WOW!!
    XOXO SanDee1899

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf canvas is dat geworden! Zal je vriendin helemaal blij mee zijn! Daar ben ik van overtuigd! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen