zondag 7 april 2013

Art Specially

Vandaag ging ik samen met een vriendin naar de stempel walhalla: Art Specially te Zeist.
Ik had me al even ingehouden met het shoppen qua scrappen omdat ik van plan was hier goed te scoren met stempels. Dat was niet het enige wat ik vandaag gescoord heb hihihi.
Wat ook leuk was dat ik Sandra heb ontmoet. Ik volg haar blog al een tijdje en ze maakt hele leuke dingen. Leuk om elkaar te hebben gezien en om elkaar gesproken te hebben. Erg leuk.
Op dit stempel walhalla kon je ook gratis workshops volgen. We hebben er toch drie kunnen doen en ook kennis kunnen maken met de panpastels:








Ook echt veel gewinkeld...laten we zeggen dat ik weer even mijn winkelwoede moet inhouden hahahahaha, oordeel zelf maar:



Nou, het was me het dagje wel. Stuk kleiner dan creadoe en Rijswijk maar erg leuk en vooral meer geconcentreerd qua winkels en materialen die ik echt leuk vind.

4 opmerkingen:

  1. Geweldig! Ik kom gauw even in het echt kijken :) Is het nog gelukt met mijn embossingkussentje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou nou petra
    het kan niet op he
    wat heb je weer een berg gekocht
    maar ja voor een goed doel he
    maar leuke creaties

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal geweldig uit Petra. Leuk die workshops. Volgend jaar wil ik daar ook eens heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk, Petra! Het was gezellig he op de beurs! Jouw torentje is wel perfect gelukt ;). Mooie spullen heb je ook gekocht! Leuk je ontmoet te hebben! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen