woensdag 27 maart 2013

stempel uitwerking candy

Hooi,

Bij een challenge van magnolia had ik een stempelset gewonnen met textjes voor overlijden kaarten. Graag wilde ze daar een uitwerking van zien. Ik heb dit weten te combineren met challenge van dutchcardlovers.





De sketch heb ik geflipt. De swirls zijn gedaan met de slice met daarop glitterglue. Op de zwarte tag heb ik met perfect Pearls stempel afdruk bewerkt.
De tekst is dus de candy alleen heb ik hem in stukjes geknipt om wel te voldoen aan de lange strook sentiment op de sketch. De roosjes zijn gemaakt met een stans en heb ik golvend ingeknipt om er roosblaadjes van te maken.

6 opmerkingen:

  1. een keurig kaartje
    jammer dat je ze wel eens nodig hebt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! Inderdaad erg jammer dat je ze wel eens nodig hebt. Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitwerking (en prachtige kleuren) van de schets van DCL. Dank je wel dat je met ons meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan, ook leuk dat je hem gedraaid hebt, geeft meteen een heel andere uitstraling. ;) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie naar aanleiding van de schets!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een mooie en aparte uitwerking van de sketch. Leuk dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen