zondag 3 maart 2013

Springtime!

Hoihoi allemaal,

Heerlijke..de meteorologische lente is begonnen!
Met het opruimen van mijn laatjes kwam ik o.a. dit 3D plaatje nog tegen. Nu doe ik daar helemaal niets meer mee, maar deze was toch wel zo schattig!!!Kon hem niet weggooien!


De label was noodzakelijk voor de dutchcardlovers challenge #176. Bewerkt met distress inkt en dan spritz end flick techniek. Daarna nog de stempel erop en daar een deel van de stempel over de rest van de tag herhaald met wat ghosting ertussen. Erg nieuw is deze border stans van tim holtz....zaterdag gekocht ;-) Het papier is van My minds Eye.
Wat ook wel grappig is, dat lint. In Craft stamper stonden voorbeelden uitgelegd hoe je op andere manieren een lint door je tag kon doen.

7 opmerkingen:

  1. via dutch cardlovers kwam ik hier terecht. Heel leuke blog heb je met prachtige creaties.
    Dit kaartje is echt wel een lente kaart, heel knap gedaan,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superlief kaartje! je link op het blog van de dcl werkt niet goed, maar heb je toch gevonden! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig! Eindelijk begint het weer ook mee te werken en wordt het lente! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. soms bij het opruimen kom je dingen tegen, waarvan je denkt heb ik dat ook nog! Leuk om het dan te gebruiken. Je kaartje is leuk geworden!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart Petra, leuk met die vrolijke tag!
    Leuk dat je meegedaan hebt bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me voorstellen dat dit eendje niet in de prullenbak is beland, wat een schatje! Leuk kaartje heb je ermee gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig hoor echt voorjaar.leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen