vrijdag 22 februari 2013

Paars

Hoihoi allemaal,

Bedankt voor de leuke en lieve reacties.
Ik heb een hele productieve week, te danken aan een vakantie week :-)
Het fotoalbum is "af", zie filmpje en dan nu weer even wat kaarten.
Paars is mijn favoriete kleur dus toen ik in craft stamper dit voorbeeld zag moest ik ermee aan de slag. Ook heel mooi stempeltje al zeg ik het zelf.

Op glossy paper het stempeltje gedaan en met heattool gedroogd. Daarna met re-inker dusty concord ingekleurd. De re-inkers zijn dieper van kleur dan wanneer je hem inkleurd met je inktpad. Gewoon wat re-inker op je craftsheet, of je gebruikt een palette die af te sluiten is en je heb altijd re-inker voor handen. Daarna met je waterbrush oppikken en inkleuren.
Op een stukje paars cardstock gemat en de rand met dabber goud bewerkt. Daarna op stukje bruin cardstock en dat ook met goud dabber bewerkt. Daartussen foam geplakt. Op een donkerder stuk paars cardstock perfect pearls gemist en ook daar de randen met dabber goud bewerkt. Aan de onderkant een lint erom en alles op een paarse basis kaart geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen