zondag 24 februari 2013

Monochromatic

Bij de DutchCardlovers een leuke challenge...een kaart in 1 kleur maken maar in verschillende nuances....Paars is mijn lievelings kleur dus dat moest hem worden:


Op een label heb ik eerst met archival een achtergrond tekst gestempeld met de tekst van harte, gefelicteerd etc.
Daarna heb ik met een screen clear crackle paint aangebracht. Toen het droog was met dustress stain dusty concord erover heen en daarna met gewone distress inkt nog wat kleur erbij.
Uit grungeboard heb ik twee vlinders gestanst en daarna bestempelt met een vlinder en embossing inkt en zwarte glitter wow aangebracht en natuurlijk daarna heattool. Met dylusion paars in een waterbrush de vlinder ingekleurd.
De bloem had ik al en die heb ik met distress inkt wat meer gekleurd. De brad in het midden heb ik met alcohol inkt paars gemaakt en de kern van de bloem heb ik distress stickles dusty concord op gesmeerd. Twee naalden erdoor met paarse knop.
Met stans van tim Holtz een banner gestanst en die met shaded lilac distress inkt bewerkt. De tekst is erop getsmepld met chipped sapphire.
De label op een stuk dessinpapier gemat en daarna op een basis kaart.

4 opmerkingen:

  1. Geweldig Petra, wat een pracht kaart! Inderdaad super mooi met deze paarde kleuren, ook de glitters vind ik helemaal geweldig! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Petra!
    Leuk dat je meegedaan hebt met de Monochromatic challenge van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt voor DCL, bedankt voor je deelname.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart, Petra! Mooie kleuren paars! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen