dinsdag 19 februari 2013

Freezing Christmas tree

Deze week is het me gelukt om de challenge van Christmas challenge (with a sketch) af te hebben;-) Werkelijk waar op de valreep want morgen is alweer een nieuwe hahahaha.


Het papier is van hoe kan het ook anders...BoBunny!!De sneeuwvlokken rand-stans van Tim Holtz weer eens gebruikt. De andere sneeuwvlokken zijn ook van Tim en van marianne design. De onderrand van de randpons vond ik niet bijzonder genoeg en die heb ik afgeplakt met washi-taoe. Ik had alleen niet de juiste kleur dus heb ik de bleekste genomen die ik had en daarna gekleurd met stazon omdat de washi-tape toch een laagje heeft dat wat resist is op inkt dat reageert met water zoals de distress inkt. Op de stempel van de kerstboom heb ik de ballen en kaarsjes met zilver highlights gegeven. Het vrompje waarop ik gestempeld is van de slice, "je tádore" sd-card.

P.S.: OP het moment dat ik bovenstaande type....dacht ik op tijd te zijn..ik wil de kaart uploaden....was mr linky al gesloten. :-((

1 opmerking: