vrijdag 22 februari 2013

Christmas Challenge

Voor christmas challenge with a sketch weer een leuke kaart gemaakt.....als je zelf maar tevreden bent dat is het halve werk hahahaha.

Met deze kaart heb ik glimmermist weer eens gebruikt. Die doily was niet in de juiste kleur dus heb ik daar zelf voor gezorgd. De kaart heb ik vervolgens ook in die mooie groene kleur gemist. Ook heb ik de tag maker weer eens gebruikt van making memories. En ook heb ik tissue tape gebruikt. Ook de stempel waar je uiteindelijk de label mee heb met de sentiment was een item die ik niet vaak gebruik meer. 4 Producten die ik niet altijd geneigd ben om te gebruiken op deze manier. Al met al een geslaagde kaart dan.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je geplaatst. Leuk dat je meedoet met de challenge van CCWS.

    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kerstkaart. Echt goed bezig dat je nu al begonnen bent met je kerstkaarten door de challenge! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje. Leuk dat je tape hebt gebruikt!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van CCWS.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, super leuk zeg dat je zoveel producten hebt gebruikt die je niet gauw zou gebruiken. Het resultaat is er zeker naar. Leuk dat je mee doet met de challenge van CCWS en heel veel succes. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart.Mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het al knap dat je nú een kerst kaart kunt maken, en dan ook nog zo' n leuke! Super hoor.
    Gr alix

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute card. Thank you for joining us at CCWS this week. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen