zondag 3 februari 2013

7 Days before Valentine

Hoihoi allemaal,

Het heeft even geduurd voordat ik weer wat posten maar dat kwam door een internet verbinding die we niet meer hadden en door ziek-zijn.
Inmiddels wel heel druk met "7DAYS BEFORE VALENTINE". Er waren zoveel leuke projecten rondom kerst maar rondom valentijn valt dat best tegen. Omdat er werkelijk een heel plan bestaat voor het veroveren van je liefje, post ik vanaf 7 februari elke dag een blogbericht met een knutsel dat slaat op het thema van die dag! Iedereen die erdoor geinspireerd raakt kan ook nog zijn werk laten zien via MR Linky. Lijkt me erg leuk om jullie creaties te bewonderen. Aan het einde van de valentijns- week zal ik via random search een prijs versturen. Je moet dan wel vermeld hebben dat je mee dingt naar de prijs op het speciale blogbericht daarvoor en dan toch ook wel minstends 3 creaties gelinkt hebben.

Hieronder de data met de speciale naam eraan en al snel zal ik wat sneak-peaks posten!!!!!

Feb 7: Rose day
Feb 8: Propose day
Feb 9: Chocolate day
Feb 10: Teddy Day
Feb 11: Promise Day
Feb 12: Hug Day
Feb 13: Kiss Day
Feb 14: Valentine Day

Enjoy the Valentine week

1 opmerking: