woensdag 9 januari 2013

Happy Valentine

Hoihoi allemaal,

Valentijn is het pas in februari maar ik ben er nu al druk mee. Ben bezig met een project 7-days before valentine maar daar later meer over!!??
Een tijdje geleden had ik de dry glitter gekocht van Tim Holtz en tot op heden nog niet gebruikt. Ik zag bij use it tuesday de challenge something glittery dus voila.
Toen ik de sketch van MojoMonday zag...wilde ik het rondje vervangen voor een roze hart vol met glitter.
Voor de challenge van Dutch Magnolia wilde ze dat je een Edwin en Tilda gebruikte dus dat was dan ook al bepaald.
Nou nog alle facetten samenvoegen en dan krijg ik deze kaart hahahahha


3 opmerkingen:

  1. Cute card!! I love the butterflies across the middle. We really appreciate you coming by to play with us at Use It Tuesday!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra,
    Schitterend mooie kaart geworden.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML, maar het moest een easelkaart zijn met inderdaad Edwin en Tilda, dus helaas voldoe je niet aan de opdracht. Hopelijk zien we je bij de volgende opdracht weer terug of kan je nog een easelkaart maken??? Je hebt nog tot aanstaande vrijdag.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen