zaterdag 26 januari 2013

Gepimpte Stamper

hoihoi allemaal,

Donderdag was er bij mij een gezellig avondje scrappen met twee andere ladys. Gelukkig kwam ik hierdoor weer wat op dreef en ook mede dankzij het blad craft stamper.
Deze twee kaarten zijn met de technieken uit dat blad gemaakt.

















Wat wel grappig is van die onderste en waar ik niet zo gauw aan zou denken zelf is het volgende: als je uit papier een leuk frame stanst en dat frame op je kaart legt kan je de opening mooi opvullen met inkt. Je kan het ook gebruiken om de randen te doodlen en het uitgestanste frame legt je dan op je geinkte stuk. Als je dan stempels neemt kan je vervolgens zoals hier, leuke swirls stempelen zonder dat jet het middenstuk daarmee ook inkt.

3 opmerkingen:

  1. Dat was wel produktief, dat avondje. Heel aparte kaarten heb je gemaakt. De techniek van de mal gebruiken kende ik wel, maar dat met die randen, daar had ik weer niet aan gedacht!
    Bedankt voor de tip! Gr, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan hoor Petra! Mooie fleurige kaarten! hugs, sandra

    BeantwoordenVerwijderen