dinsdag 15 januari 2013

Einde verjaardagskalender!!!

Hoi Hoi allemaal,

De Dutch Dares schets #58 maakt mijn project 2012 af. De verjaardagskalender is DONE!
















Ik had me voor nog een uitdaging gezet buiten de schets. Als ikkijknaar mijn kalender zie ik heel veel kleur. Ik wilde nu een pagina in het wit maken. Hoe kan je je aan de schets houden met alleen maar wit..........















Op een wit stuk cardstock heb ik met de sew easy en wit garen een groot vlak gemaakt. De bovenste helft heb ik met dry stickles bewerkt. De onderste met tissue paper en doorover nog distress stickles (moeilijk te zien op de foto). De breedste strook is van een doos. Daar heb ik een reep afgeknipt en daar de boveste laag van afgehaald zodat je de ribbels heb van het karton. Daar met gesso overheen. De smalste strook met een lint.
De foto's op wit cardstock geplakt en de randen met de distress tool bewerkt.
De titel is van witte foam en uitgesneden met de slice.
In plaats van bloemen heb ik drie vuurwerk stokjes samengevoegd met tissue tape en dat met gesso wit gemaakt. Van het zelfde foam van de titel heb ik twee maten sterretjes met de slice gesneden en die op elkaar geplakt op het vuurwerk.

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mee doet met de Dutch Dares sketch challenge. Het is een mooie kalender geworden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor dat je nu de hele kalender af hebt gemaakt en ook deze maand is prachtig geworden. Leuk dat je alle afgelopen Dutch Dares schetsen hiervoor hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Petra en WAUW, heel goed gelukt met al dat wit! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen