vrijdag 18 januari 2013

Eerste kerstkaart

Hoihoi allemaal,

Bedankt voor alle leuke en lieve reacties op mijn vorige blogberichten! Altijd leuk om te lezen!
Bij Christmas Challenge was weer de eerste sketch. Dit jaar heb ik dus het voornemen om alle sketches te maken waardoor ik dus kerst 2013 genoeg kerstkaarten heb en tijd om andere dingen te maken.
Hierbij mijn uitwerking van deze week:
















Een basis kaart wit heb ik met vintage photo en tea dye bewerkt. 4 Vierkantjes van 6,5 uit goud metaalfolie gehaald. Die bewerkt met 4 verschillende kerst embossingmallen. Daarna opgeschuurd en met archival inkt zwart ingesmeerd. Met 3d foam opgeplakt. De doily met metallic stain bronze gekleurd. Met dubbelzijdig tape in het midden geplakt. Een stempel van een klok op aquarelpapier afgedrukt en uitgeknipt. Daarna lichtje met vintage photo erover. Het sentiment zelf geschreven, nietje er dwars door en ook met foamtape opgeplakt. Met de slice uit zwart cardstock 12 gesneden en op de klok geplakt. Rechts in de bovenhoek 3 zwarte strass en in het midden van de klok ook een zwarte strass.

4 opmerkingen:

  1. Mooie uitvoering van de sketch, Petra. Prachtig dat metaalfolie bewerkt met embossingmallen.
    Leuk dat je meedoet met CCWS. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en aparte kaart zo met dat folie. Helemaal leuk dat je meedoet bij CCWS.

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit Petra. Bedankt voor je deelname bij CCWS.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen