zondag 23 december 2012

Special Christmas Challenge

Hoihoi,

Grote stress dit jaar om de kerstkaart op tijd af t e hebben. Ik stroomde pas in november/ december in de Christmas Challenge with a sketch. 2013 Ga ik gelijk beginnen en dan heb ik uiteindelijk minstens 52 kerstkaarten. Des te meer tijd ik heb voor alle andere zaken in december zoals December Daily maar zeker ook de ornaments!
De laatste sketch is een speciale. Je moest nl je leukste sketch over 2012 kiezen. Nu heb ik dus niet heel 2012 gedaan maar van alle sketches die ik gemist heb zag ik er 1 waar ik heel veel zin in had.
Hierbij mijn uitwerking:



3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat heb je een prachtige kaart gemaakt Petra. Leuk dat je ons gevonden hebt van CCWS.
    Lieve groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, Petra! Wat een goed idee om heel het jaar lang wekelijks eentje te maken, dan heb je idd een mooi voorraadje en inderdaad geen stress! Fijne dagen! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt Petra. Maar ik moet je helaas zeggen dat dit kaartje niet mee kan doen, omdat je niet een stempel hebt gebruikt. Dit is één van onze regels.
    Groetjes Nicolet, CCWS

    BeantwoordenVerwijderen