dinsdag 11 december 2012

Freezing Dylusions

Goedendag.....
Zoals jullie kunnen zien aan mijn blog posts ben ik druk aan het freubelen. Tussen alle andere dingen door vandaag ook een leuke pagina in mijn artjournal gemaakt met de dylusions...en glimmermist....Ook de glimmermist kan je uitstekend gebruiken. Ook de technieken als ghosting etc. werken op de glimmermist.
















Wel grappig.....het woord snow en een aantal sneeuwvlokken heb ik gedaan met zilveren dabber. Was daar al heel tevreden over. Daarna heb ik allemaal sneeuwvlokken aangebracht met versamark en WOW. En als laatste heb ik stazon inkt met de sneeuwvlokstempels gebruikt. Zelfde stempels....verschillende materialen en daarmee effect. De sneeuwman hebik met crackle paint clearrock candy gedaan en daarna met stains erover heen. Nadat de sneeuwman opgeplakt was heb ik de randen met houtskool wat benadrukt. Ik moet wel zeggen dat hij in het echt veel mooier is :-)

1 opmerking:

  1. Wow Petra, wat super mooie pagina's! Heel gaaf hoor. Geloof best dat ie in het echt er nog mooier uitziet! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen