donderdag 16 augustus 2012

Artjournaling

hoihoi allemaal,

Gisteravond had ik bij mij thuis mijn eerste workshop voor Artjournaling gegeven. Het was een soort try-out en het was erg leuk. Ik wilde wel heel veel in korte tijd proppen dus dat was een goede leerschool. Dat kan de volgende keer anders. Ik weet wel dat ik het leuk vind en het is ook prettig dat je wat feedback heb gekregen zodat ik het een en ander keer kan verbeteren. De inhoud van de workshop was grofweg op een aquarelvel heerlijk kliederen met dylusions, stempels en andere inkten. Daarnaast gebruikte we nog een tag om de restjes op de tafel mee "op te ruimen". Dus wie zin heeft om eens een workshop te komen volgen...je kan je bij mij aanmelden: petrascrap@gmail.com

Over Artjournaling gesproken. Ook de glimmermist kan je prima gebruiken voor dezelfde technieken als je doet bij de dylusions. Laatst heb ik een vel gemaakt in warmere tinten....beetje herfststyl.....:-) weet ook niet waarom ik daar in ene zin in had hahahaha. Erg leuk geworden:


3 opmerkingen:

  1. Het was echt wel hartstikke leuk en je kon merken dat je er plezier in had :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een workshop hebt gegeven en dat je er zoveel plezier in had! Mooie pagina's! Ik ben ook een beetje begonnen met de artjournal stijl. Erg leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! En LOVE het gebruik van de knijper! Hartstikke leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen