dinsdag 3 juli 2012

Art Journaling

Hoihoi allemaal,

Bedankt voor de lieve en leuke reacties die ik telkens maar weer van jullie krijg. Ik vind het altijd heel erg leuk om ze te lezen!

De laatste tijd ben ik helemaal bezig met de dylusions en uiteindelijk ook andere inkten. Allemaal research gedaan op het internet en veel ideeen op gedaan. Waaronder het maken van een Art Journal. Wat is die Duan Reaverely een kanjer!!! zzij maakt hele mooie pagina's. Natuurlijk is een art Journal super handig als overzicht van wat je er allemaal mee kan maar ook gewoon als creatieve uitspatting! Dus hup vandaag naar de boekhandel gegaan en heb een tekenblok gekocht...papier wel eerts checken op de juiste dikte. De creaties waar ik van het weekend mee bezig ben geweest heb ik ingeplakt:


















Vervolgens ben ik in mijn journal aan de slag gegaan!:


2 opmerkingen:

  1. In het echt is het nog heel veel mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ben ik het ook mee eens. In het echt is het veel mooier. Super gedaan!
    Verslavend he?

    Groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen