zondag 3 juni 2012

Gepimpte kledinghanger

Hoihoi allemaal,

Onlangs ging een collega van mij met verlof.....andere waarvoor het kadoosje voor gemaakt is hahahahha. Als zwangerscahpsverlof kadootje heb ik geregeld dat iedereen op mijn werk een kinderkledinghanger kreeg en die moest naar eigen inzicht versiert worden en een kadootje moest eraan gehangen worden. Al die kledinghangers hebben we in de koffiekamer opgehangen..... Zag er echt supergaaf uit. (wel een knijper gebruiken anders glijden ze allemaal naar het zelfde(diepte)punt hahahaha.
Hieronder de kledinghanger die ik heb gepimpt. Met allemaal stempels en stazon inkt heb ik hem versiert. Swirls en sterren en in het midden een baby -handje tussen de krullen van de swirts heb ik nog met een zilveren perlenpen parels gemaakt. De kleine tag is gemaakt van sticky back canvas waarop ik dessinpapier heb overgebracht. Je plakt dessinpapier op de tag van sticky back canvas. Met de minimister maak je de tag nat en dan wrijf je het papier eraf en het dessin blijft op je canvas zitten.
















Het uiteindelijke resultaat met het kadootje eraan!


2 opmerkingen:

  1. Echt een origineel en supermooi kraamcadeautje, deze ga ik zeker onthouden! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ik wist niet dat je zo een mooie kledinghanger zelf kan maken!! Bedankt voor de tip! (ben maar gelijk aan de slag gegaan en heb een mooie witte kledinghanger gebruikt gekocht bij kledinghangers-kopen.nl)

    BeantwoordenVerwijderen