donderdag 7 juni 2012

Challenge DCL #140

Hoihoi allemaal,

Het is me tussen het schoon maken van alle verf rotzooi gelukt om toch met de challenge van DCL mee te doen. Ik heb de linker sketch gebruikt. Ik wilde het puur met inkt technieken etc doen. De basis is gedaan met dylusion en distressinkt. Het effect van de laagjes papier volgens de sketch, heb ik in volgorde van technieken gedaan. Dus eerst inkten met distrss daarna embossing poeder vervolgens stazon inkt en als laatste paint dabber. Wel een grappig effect al zeg ik het zelf.





5 opmerkingen:

  1. Hihi, wat een leuke kaart! Vrolijk door de kleuren inkt, en grappig door je sentiment, goed gedaan! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Petra. Ik vind de kleuren ook erg mooi die je hebt gebruikt! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh een waar kunstwerkje met mooie, vrolijke kleuren! Leuk gedaan die bloem! Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappige kaart hoor heel erg mooi gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha, een kaart met humor! leuk! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen