zondag 3 juni 2012

Baby- Kadoosje

Hoi Hoi allemaal,

Nou de internet verbinding is voor nu weer in ere hersteld en kan ik op deze rustige zondag even mijn blog bijwerken voordat de volgende "klushectiek" eraan komt. Voor wie zich afvraagd wat er nou toch geklust wordt.......Onlangs zijn de muren en het plafond beneden gestuukt. Voordat dit gebeuren kon moest de benedenverdieping natuurlijk leeg incl de muren. Mogelijk worden de muren morgen geverft en komen ze dinsdag de vloer nameten voor een nieuwe vloer en die wordt de week erop gelegt......ik heb een kleine hoop dat ze hem deze week al komen leggen maar goed we zullen zien...... Als dat achter de rug is kunnen we weer beginnen met inrichten en schoonmaken. Doordat er verder niet heel veel te beleven is in huis heb ik wel een en ander gescrapt. Waaronder een kadoosje.

Voor een collega heb ik een heel schattig setje kleren gekocht voor haar pas geboren dochtertje. Natuurlijk moest hier een leuke verpakking omheen. Ergens had ik nog een blikken doosje en die heb ik omgetoverd tot onderstaande kadoosje!





















Met een blikken doosje en 2 stukken karton ben ik met dessinpapier begonnen met opbouwen.

















Binnenin zie je de kleertjes opgevouwen in het doosje met nog een leuke tekst.
Met twee lkintjes kan je zo het kadoosje dichtknopen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen