vrijdag 18 mei 2012

Springlers- kado-tonnetje














Binnenkort is mijn vader jarig, 21 mei om precies te. Voor hem had ik online een kado gekocht maar daar zat geen inpakpapier bij dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik wat gepimpt als verpakking en wel te verstaan een springler-chips- ton. Ideaal om een t-shirt in te verstoppen!












De buitenkant heb ik eerst bedekt met dessinpapier en die met distressinkt bewerkt: vintage photo.













De doorzichtige deksel heb ik bewerkt met alcohol-inkt en daarna stansjes "gadget Gears"met crackle paint antiqued bronse ingeverft.













Aan de onderkant heb ik met archival jet black auto's gestempeld, helemaal rond en met distress-inkt refillers ingekleurd...beetje grofweg. Aan de zijkant een kartonnen pijl met gesso besmeerd en distressinkt verheen. Ook daar met mini-kaarten en een stuk meetlint de leeftijd aangegeven. Hier en daar nog meer distress inkt overheen en voila:












2 opmerkingen:

  1. hallo petra

    op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    en je bus is ook goed gelukt
    en ook gefeliciteerd [bijna] met je vader
    leuke dag xxx groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen