zaterdag 5 mei 2012

resultaat cropavond

Hoihoi, allemaal,

Ben heerlijk met alcohol inkt en stazon inkt, tissue tape, distress inkt etc aan de gang gegaan om de lolly's te pimpen voor de lolly swap van de swapmusketiers. Ze zijn erg leuk geworden maar helaas kan ik nog geen foto plaatsen omdat anders mijn swapmaatje niet meer verrast wordt! Daarnaast aan de slag gegaan voor een moederdag kadootje. Geinspireerd op zo'n mapje/ hoesje waar altijd zo'n parfum flesje in zit. Hij is nog niet af en het zou niet leuk zijn om de foto te plaatsen want mijn eigen moeder is volger op facebook en mijn blog is daarmee gelinkt dussss helaas nog geen foto's.
Het was wel heel gezellig en we waren alle drie heel productief!!! Meestal kletsen we meer maar we waren echt druk aan de slag. Er is nog een foto gemaakt van de ravage van de tafel maar die staat nog niet op facebook, als hij komt zal ik hem plaatsen!

groetjes Petra

3 opmerkingen:

  1. nou ik ben benieuwd hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad gezellig én productief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk te horen dat je een leuke avond hebt gehad en lekker veel hebt gedaan. Ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen