maandag 14 mei 2012

Kadoosjes Moederdag

Zoals het traditie is en je als klein kind wat voormoederdag maakt heb ik ook dit keer wat geknutseld voor mijn moeder. Bloemen elk jaar is toch wel saai en inmiddels had ik ook al ontbijt op bed geregeld en kaartjes voor schouwburg etc dus nu maar wat anders.

Het ene kadootje is een etuitje met 2 maskers en een lippenbalm speciaal voor de huid die veel aan zon is blood gesteld want mijn ouders gaan binnenkort op vakantie en ik wens hun veel zonneschijn toe.

















Het ander kadoosje is gevuld met 4 heerlijke likeurs om speciale koffie te maken zoals spanish coffee, irish coffee, italian en nog wat.



3 opmerkingen:

  1. super leuk kado petra
    je onderste creaties zijn ook heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kado verpakkingen! Leuk en gezellig. De verpakking is al een kadootje op zich!

    BeantwoordenVerwijderen