vrijdag 11 mei 2012

make&take scrap4fun

hoihoi allemaal,

Er waren weer hele leuke make&takes bij scrap4fun in Capelle a/d IJssel. De ene was een tag met een soort waaier en een kleine tag eraan hangend:



















De andere was een enorme leuke kennismaking met de dylusions! Super gave kleuren en meer dekkend, pigment, dan de glimmermist en natuurlijk niet de glimmer. Maar ook de minimisters met de re-inkers zijn minder van intensiteit dan deze. Ook hele leuke screens en stempels van de dylusion serie konden we uitproberen. Ik denk niet dat ik de kleuren zwart en bruin zou kopen maar die overige kleuren zijn echt super. Ik heb er nu 4 aangeschaft...ook nog wat meer maar dat laat ik morgen nog wel zien. Ik ga nu naar mijn bedje. Weltrusten!!



1 opmerking:

  1. Super mooie creaties!! Die Dylusions zijn echt geweldig. Ik zit er steeds meer aan te denken om ze ook aan te schaffen!

    BeantwoordenVerwijderen