woensdag 9 mei 2012

Lading stempels

Ja mijn nieuwe bestelling stempels zijn binnen gekomen!!!!!
















Ze zijn echt super gaaf!!!Vooral ook met al die technieken van Tim Holtz. Ik heb ze ook even op een blanco vel gestempeld zodat jullie ook kunnen zien hoe leuk ze zijn:

















Natuurlijk heb ik ook gelijk geprobeerd er een kaart mee te maken. Binnenkort is mijn vader jarig dus dat moest een stoere mannenkaart worden. Die vind ik altijd vrij lastig te maken want ik ben meer van de strass, glim etc. Ik heb mijn best gedaan. Heb wat technieken gebruikt. Met witte stain heb ik de geemboste achtergrond benadrukt. Met allerlei kleuren distress inkt heb ik de stempel geinkt en met de mister eroer en daarna op aquerelpapier afgedrukt. Met andere distressinkt de rest van het papier gekleurd. Tissuetape aan de zijkanten en met dezelfde tissuetape heb ik op papier geplakt en daar een rozet van gestanst. Touwtje erover, 2 spelden en een hangertje in de vorm van een ster. Onderaan heb ik met versmark cijfers gestempeld en daar perfect pearls op gedaan. Beoordeel zelf maar.


2 opmerkingen:

  1. leuke mannenkaart petra
    en wat een berg stempels

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke stempels, ik heb daar toevallig afgelopen week ook stempels besteld en heb ze dinsdag binnengekregen. Ik kan het zien door de gratis stempel met de automerken :). Dat is ook de enige stempel die we hetzelfde hebben :). Heb erg zitten rommelen met de EZ mount voor de stempels. Maar het is gelukt.

    Je kaart is ook mooi! Vind de stempel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen