zondag 6 mei 2012

Gastdesigner

Voor dutchdares was ik in de prijs gevallen (met deze LO)en mocht ik gastdesigener van de maand mei zijn. Inmiddels heb ik alles gedaan en ingeleverd en dit is de eerste uitwerking die ik mag laten zien. De LO moest gemaakt worden met tema vrijheid/ vrede.
Op glassine paper heb ik 2 foto's geprint waarop taferelen zijn te zien van de bevrijding. De schuine lijnen en de wat oudbollige sfeer vond ik daarop een aanvulling. Rondom heb ik gestikt met de seweasy en heb ik rood, wit en blauw draad gecombineerd....leuk klusje al die draadjes uit elkaar halen hahahaha. Alles verder met distressinkt afgewerkt. Glitterglam op de bloemen, stickels op de filmstrip. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De volgende uitwerking komt na 15 mei pas op mijn blog.




2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! Dat glassine papier is echt geweldig! Geeft het een extra touch!

    BeantwoordenVerwijderen