maandag 14 mei 2012

DCL #138

Hoihoi allemaal.
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties die elke keer weer krijg. Ook heel erg bedankt voor de 2 nieuwe volgers! Ik kan niet precies weten wie het zijn. Voorheen kon ik nog ergens zien wie vanaf wanneer mij volgen maar met dat nieuwe dashboard heb ik geen flauw idee waar dat staat. Dus als iemand hier een tip voor heeft....Graag!

Bij de Dutchcardlovers was er weer een hele leuke challenge. Onderstaande "moodboard" geeft aan waar de kaart aan moest voldoen maar daarnaast moest er ook veel wit in voorkomen!!!
























Met distress-inkt heb ik de stempel geinkt en daarna met de mister water erover gesprayt. Daarna afgedrukt op aquarel papier. De randen roze met worn lipstick en ook de randen van de kaart heb ik daarmee geinkt. De kaart door cuttlebug gehaald met een embossingmat. Daarover en tussendoor heb ik nog dwars dit enorme lint geplakt.

6 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je reactie op mijn blog!
    Wat een mooie kaart heb je voor deze challenge gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stempel is dat! Je kaart ermee is erg leuk! Fijn dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie stempel! Mooi beïnkt!
    Fijn dat je meedoet bij DCL!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is prachtig Petra, mooi van kleur! Hij is wel wat druk (in de zin van weinig ongebruikte "witte" ruimte maar iedereen interpreteert CAS op zijn eigen manier. Je moet er wat "ervaring" in opdoen zeg maar....;-) CAS is echt de kunst van het weglaten, de One Layer (één laagjes-kaarten) zijn de moeilijkste ;-) Maar het blijft een uitdaging!
    Jouw kaartje is in ieder geval goed geslaagd.
    Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje hoor bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan, vooral zoals je de afbeelding gestempeld hebt met verschillende kleuren.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen