dinsdag 1 mei 2012

Creative Chemistry

Hoihoi allemaal,

Ben weer lekker bezich geweest met de cursus van Tim Holtz.

Met de cut n'dry felt heb ik mijn eigen inktkussen gemaakt. Eindelijk had ik de benodigdheden....hahahaha...die cursus kost een hoop geld...ik dacht nog wat is die curus goedkoop maar de kosten komen daarna pas hahahaha. Hier mijn uitvoering :





















Daarnaast heb ik de techniek van layerd misting opnieuw gedaan. Met de minimisters en de re-inkers heb ik zelf inktsprays gemaakt. De vorige had ik als alternatief met glimmermist gedaan. Het effect is een soort van hetzelfde alleen met de inktspray is er toch meer een "" druppeleffect"".





















Daarnaast heb ik de Nostalgic Batik techniek geoefend. Erg leuk om te doen met een heel leuk effect!!!:


3 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke tags, met mooie technieken!!
    Dat geeft wel ideeen hè, zo'n cursus! Ben benieuwd naar nog meer hoor! Gr Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super die tags! Die cursus was idd erg goedkoop! Die spullen daarintegen zijn zeker niet zo goedkoop, maar het zijn mooie spullen waar je lang mee kan doen. Doe je ook mee met de Compendium of Curiosities 2 Challenge, na het boek van Tim? Nu je toch al zoveel Tim spullen hebt, vind je het misschien ook leuk om daaraan mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen