donderdag 10 mei 2012

Challenge DCL 137

Hoihoi Allemaal,

Voor de dutchcardlovers is het me eindelijk weer eens gelukt om een challenge uit te voeren. Hieronder zie je de sketch waar je aan moest houden.

















En hier zie je mijn uitwerking. Eeen basis kaart manilla kleur heb ik met clear embossing inkt en een stemple bewerkt. Daarover heb ik de lente kleurtjes van de distress-inkt gebruikt. Vervolgens een breed stuk lint met water en distress-inkt bruin gemaakt en daar kleine insectje op gestempeld terwijl hij al op de kaart was geplakt. Eeen kleine tag met 2 kleuren paars bewerkt en daar me groen een tekst op. Daarnaast 2 bloemen van de stanzen van Tim Holtz en als laatste met de perlenpen nog doodles gemaakt:

10 opmerkingen:

  1. dit is pas kunst!(reinate)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt. De achtergrond is prachtig gedaan met de ink en stempels. Leuk ook, die swirls erop van perlenpen! Fijn dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele originele versie! Leuk!
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog!

    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De achtergrond is idd erg leuk, ook mooi van kleur. Leuk dat je een tag gebruikt hebt. :)
    Bedankt voor hetmeedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo tante petra

    je kan heel goed knutselen. oma vind het ook heel erg mooi, wil je ook op mijn site kijken?

    groetjes jermayne xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige achtergrond heb je gecreƫerd!
    Mooie kaart, en bedankt voor het meedoen bij DCL!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf! ik vind de kleuren erg mooi! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Petra, mooie uitwerking van de schets.
    Leuk dat je meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie en aparte uitwerking van de challenge ,leuke achtergrond
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige achtergrond heb je gemaakt mooie kaart hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen